sommardag

Vädret kan verkligen inte bli så mkt bättre än vad det är idag. Jag blir så glaad.

Vaknade halvtolv (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) av att syrran ringde och frågade om jag ville luncha med henne nere vid älven. Sagt och gjort, tog på mig min klänning och solglajjor och begav oss.

Nere vid älven var det vrkligen mycket folk. Vi la oss och solade och käkade jordgubbar i någon timme.
Skönt värre. Nu har jag och Kev en timeout från solen en sväng.

I lördags när jag var ute i solen brände jag mig jättemkt på ryggen. Det gör fortf. ont. Känns som om jag har tatuerat mig eller så.

     

Viiii hörs mera senare! :)


Puss.


Hej igen.
Jag kom på en dröm jag hade inatt. Helt sjukt.

Jag drömde att jag jobbade som övervakare på Emimens konsert.. Jag ställde mig längst fram vid staketet och kikade när han uppträdde. Plötsligt var det någon som drog upp mig på scenen och Eminem började hångla med mig och dansa runt runt som scennummer. Och jag tyckte han var kass på hångla och hade äcklig andedräkt.

Helt sjukt vilka konstiga drömmar de kan bli :P

Ooo I´m inlove with Amanda Jenssen-Amarula Tree



Solen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback