Norsjövänner, ang.stadsfesten!

Som ni vet så nalkas ju FESTIVAL i stan och så som det ser ut så kan jag gå på festivalen.

Antingen blir det en av kvällarna som blir lugn pga tidigt jobb dagen därpå eller så blir det halvsent jobb ena dagen så att jag missar förfesten.

Iaf, eftersom jag bor så nära stan så lär ju festigheterna hållas här på gården, men min fråga till er, mina vänner är,

Vilka har tänkt vara hos mig?

Så jag inte får en chock då 100.000 pers dyker upp och har planerat att sova här.

YOU MUST TELL här nedan! :-)




Kommentarer
Postat av: Jillp

Jag ska vara hos dig ;)

2008-06-10 @ 14:41:26
Postat av: Tina

Jag vet inte var jag ska vara, först och främst vill jag ha väskan nånstans, vart jag sover får vi se senare! :P

2008-06-11 @ 10:12:01
Postat av: Emma

jag hade tänkt umgås med dig på förfest men jag sover på sunnanå..=)

2008-06-11 @ 11:05:50
Postat av: Sjöström

Jag vill nog vara hos dig. Åtminstone en kvälll!

2008-06-17 @ 21:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback