Mellan 11-13 händer mycket

Idag har jag tagit rekord i att vara duktig.

09.00 Kliver upp. Duschar, sminkar mig, äter frukost.

11.00 Möte på kommunen gällande min ansökan
            (Ett jobb rikare)

            Ringde min nuvarande (dåvarande?) arb.plats och sa upp mig

            Gick till arbetsförmedlingen och gjorde en handlingplan.

           Gick sedan in till stan igen fr att koopiera ett papper på Reseproducenten (Tack för lånet av kopiatorn ;D)

           Postade det viktiga brevet

           Gick till Ica, handlade bullar, mums och blommor.

           Gick hem, blandade saft och gick till mormor på sjukhuset.

Och nu är jag hemma, två timmar senare och ska Storstäda.

Nu är ångesten över och jag är glaad.
Börjar på de nya jobbet imorgon. Jag får t.o.m ett eget schema. Trodde bara jag skulle få strödagar.
Jag är dessutom ledig midsommar, festivalen OCH Beachen. Galet bra! :)


Jag är SÅ PEPPAD för Stadsfesten! :D:D Någon fler än jaag som är det?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad händer idag? :)

Postat av: Lovisa

Oj, det var inte dåligt alls du! Duktigt jobbat idag! :) Vad ska du jobba som nu då, på ditt nya jobb? :)

Idag har jag träffat Emil i hamnen. Han bjöd på glass och så gick vi runt lite! :)

2008-06-17 @ 18:54:19
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback