Lång väg ner, och du skulle aldrig ramla mer.

Kvällen har helt klart varit till belåtenhet.

Satt på Linas bro och njöt i solen till gittarrspelande och sjungande grabbar som ölade på gården och övervakade våra små hundar som numera tituleras bästisar, så det verkar varje fall.
En kaffe och bulle på de sedan lånade jag hennes lilla Börje medan de flyttade in i lägenheten (hon är ny här kanske skall påpekas) och gick en lillsväng med de två liven.

Sen fick jag mess av fröken Emma och vi stämde träff vid det kära bordet på gården för lite skitsnack och chillning, en Junikväll som denna. Där käkade vi riskakor och njöt av den sköna stämningen som ligger över Skellefteå stad såhär års.

När jag sedan skulle ta en sista rastning av Kee Kee så satt en tjej vid tunneln och grät. Jag tänkte som smyga förbi ostört men när hon såg mej sa hon:

"Hej...förlåt att jag gråter men jag har problem med mina p-piller och så är jag full"

Bla bla bla...

"Jag vill hem. Vad ska du göra nu? Du vet tjejen som dog på Atorp.. vi var vänner.. Jag köpte dessa skor av henne dagen innan hon dog.
Får jag hålla din hund? Är han tung? Oj han måste tycka att jag luktar jätteäckligt.
"

ÖÖÖÖÖHHH!


Imorgon kommer Emma och väcker mig för att jag inte ska sova bort dagen och så ska vi pressa heeela dagen. Så SKÖNT, nu när jag har lovat fint väder och allt.


God Natt!♥

Ps, någon som vet om man kan/hur man ändrar teckensnittet på rubrik/text?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback