I´m Up!

Igår låg jag på stranden  Boviken någon timma. Sjukt härligt.
Sen hem o duscha och laga middag för mig och Emma med lite förtäring.

Sen blev det gårdsfest för att Viktoria fyllde 22. Det farliga med festerna här är nog att de är så många förbipasserande som kommer och kan förstöra allt. Men jag gick in redan kl 10 pga strange folk.

Andreas kastade ur sig det mest märkliga igår.

"Tänk dig det sötaste du vet.. vad som helst..
 Låt säga en katt.. som inte har öron. Hur sött är  inte det?
(sen lägger han in något helt annat)
Har du hört om haren vi fångade på jobbet?Haha...
Ja iaf, en katt utan öron. Som dessutom bara har två ben. Och den där katten i en kurva. "(Och där skulle jag ha målat upp en bild i huvudet över hur sött de hade varit.)

EHM!!


Det var icket enkelt att sova inatt då det Dessutom blev efterfest ute på gården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback