I love "Linus "

Nu ska jag sova.

Jag ska drömma om min framtida älskade Linus ( Jag och Anna har valt att kalla honom för det tills vidare).

My one, my only, my bakrundbild on the datorn.



Puss älskling, vi ses imorgon då jag kommer hem. Saknatr dig redan och vi har bara varit ifrån varandra i 6 timmar.
Då ska jag pussa på dig ( på dataskärmen )

Love yoou!


/Your one and only Crazy stalker from the Stadsfesten 08



Update

Det var inte han som´hette Linus, men han får ändå heta det tills vidare.

Vet ni vad jag har gjort?

Anna och Jill tyckte att jag var sjukt pinsam igår när jag sa till Wallmanskillen att jag älskade honom och att han var bakrund på min dator. Men då kunde jag skylla på att jag hade druckit.

Nu har jag gått nåågra steg längre !

Jag hittade den riktiga Linus, alltså ena killen i showen, via google på My Space.
Gjorde en användare och mailade en liten kärleksförklaring till honom i hopp om att han ska avslöja ett namn på min Wallmans-kärlek.

Nu kan jag inte skylla på att jag drack igår...

Ha ha ha! Allt eller inget.

Ni vet hur jag är, så ni blir nog inte så förvånade! ;)

Helloo my name is Carolina and I am 14, again!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback