Hola älsklingar!

Ja, denna dagen var ju skoj! :)
Idag var det dag 2 av 3 av dessa caping-dagar inför sommarens arbete.

Vi åkte buss runt den norra delen av kommunen.för att besöka diverse gårdan och sevärdheter som man kan tipsa gästera om.

Bl.a besöka denna enoorma sandgrop och utsikt i Fällfors, Byske älv och så fick vi givetvis prova på Paintball i Åbyn.

Vid lunch åkte vi verkligen till the iddle of nowhere nånstans till någon liten gammal by med massa stora gamla gårdar och grusvägar och blev bjudna på hemmalagad stor lunch med efterrätt av en äldre dam. Supersöt och supergott.







Imorgon är det campingkortsutbildning på förmiddag och jobbpå eftermiddag på riktigt.


Inatt fick jag ett samtal kl 3 av en full Herr F. Nilsson som hade tappat sin hemnyckel så han ville sova här.
Förbehållet var att han skulle lägga sig och sova direkt med tanke på att jag skulle upp tidigt.

Tjii fick jag och han var lite bussugen (missförstå inte det ordet) och lite pratglad så jag fick inte sova för ens halv6 och skulle upp 7 :/ GISSA hur trött jag var idag. Sov i bussen så fort jag fick möjligheten.

Han gav mig en chokladkaka inatt som tack och den är de enda jag har tänkt på idag. Tänkte avnjuta den ikväll men jag var visst inte ensam om den tanken, han hann nog äta upp den medan jag sov de få timmarna.


Idag kikade Francis förbi, har inte träffat han på över ett halvår. Wiiiiii! :D

Nu är sängen prio 1 !!


Förlåt för mina trista blogginlägg, men jag har tappat blogg-gnistan lite.
Hoppas den kommer tillbaka snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback