God natt ? Nej inte än va?

Borstade tänderna, tog på mig pyjamas och la mig i sängen, då ringer pappa

"Hej lillan, vad gör du?

"Jag har precis lagt mig!"

"Nu???? Visst skojar du?"

"Hm, nej inte riktigt.. Vadådå?"

"Klockan är ju bara halv åtta."


Hoppsan. Jag kanske ska kolla på klockan lite oftare.

Så nu har jag klivit upp igen. Ha ha!



Jag kanske borde starta som informatör gällande resekonsultyrket, när en dag som denna jag har fått frågor om yrket från olika håll och vädjan om hjälp med Amadeus.

"mathilda om Det senaste halvåret.:
Hej! Anledningen till att jag skriver dig carina är för att jag senaste tiden funderat på att studera till just resekonsult. och det är grymt svårt att hitta information om jobbet, vad det innebär med lön etc...
hade blivit så tacksam om du hade kunnat skriva mig ett par rader då du är resekonsult och faktiskt vet vad jobbet innebär ute på fältet. mvh mathilda"


Jag skickade iväg ett lååångt mail till Mathilda från mig, Carina (Hm..)

Visst är jag en snäll själ trots allt? :-)



Ps, jag har ändå ca 400 unika läsare i veckan. Inte ens i närheten av de stora bloggarna men ändå rätt bra eller hur  ! :)


Får jag sova nuuu?


ZzZzZz...

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nix, vi är inte ihop :)

Postat av: Lovisa

Ja, kanske kanske inte. Vi får se, men han är himla trevlig, och ser bra ut gör han också :)

2008-06-17 @ 22:24:21
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag vill lära känna han först, men vi får se! :) Händer det något i den stilen så lär det stå i min blogg! ;)

2008-06-18 @ 14:57:06
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja du vet väl att jag läser din blogg vareviga dag. Det är liksom ljusglimten i min vardag som annars består av blöjbyten blöjbyten och massa annat haha

2008-06-19 @ 08:20:12
URL: http://tigerliljan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback