Bra eller Anus?

Klackskor för spädbarn.

Bra eller Anus?




5 dagar kvar...........




Postat av: Maria

"Ja du vet väl att jag läser din blogg vareviga dag. Det är liksom ljusglimten i min vardag som annars består av blöjbyten blöjbyten och massa annat haha"


Det är sånt här som gör det så kul att blogga. Uppskattade reaktioner och kommentarer.
Tack Maria ! :-) Hoppas det går bra med Moa och Anton!




Hej igen. Nu blev det många inlägg i ett.

Jag har räknat ihop alla gånger folk har kikat på mina bilder på pixbox och jag kan säga er att det tog ett tag.

Men vet ni hur många det blev?


44. 120 gånger.
Förtiofyratusen etthundratjugo gånger!

S J U K T!

Kommentarer
Postat av: Mannen med stort D*

Njae, det gjorde jag faktiskt inte :)



Kanske för att jag ville uppmärksamma inlägget lite. Men om folk ska fortsätta läsa eller inte är upp till dom :)



Skriver mestadels för mig själv så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback