Åska och regn, lägg av nu!

Nu har jag traskat på stan med sys en sväng.
Det blev den tidignämnda parfymen och ett Dior Kiss.
Nu är jag hel igen. Jag tappade mitt likadana för ca 3 år sedan och sedan dess har jag bara dröömt om ett nytt.  :)

färg 001. Glitter glitter och glitter. Lovely





Jag har även hittat ett nytt jobb. Eller jobb och jobb. Jag blir springvikarie på olika boenden samt extrautryckare på ett café. Bättre än ingenting. Man jobbar iaf  fair, och det är de som är viktigast.

Jag har smått börjat längta till stadsfesten. Det tar sig. Som det ska vara! :-)


Snart jobb. Första dagen på utsatt schema. Förhoppningsvis en av de sista dagarna. Jag gruuuvar mig för att ringa och säga att Jag hoppar av sommarvikariatet.
But it has to be done!


Ses.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej Carolina!



Det var minsann inte igår! Hittade din blogg av en slump, men självklart som en trevlig överraskning. Kul, kul! Ska börja följa den nu. Är lite av en blog-lover. Hoppas allt är bra! Kram. /Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback