Am I godmother?

Fredag natt: mamma och pappa är på besök. Lånar ut min säng och sover själv på soffan vilket inte resulterade i mycket sömn.

Lördag natt: Fredrik kom förbi kring 3 och ville sova. Eller ja, inte förens några timmar senare, vilket Inte resulterade i mycket sömn.

Söndag natt: Francis ringer åtaliga gånger men jag svarade inte för jag sovde. Lite senare ringer det på dörrklockan en miljard gånger och jag öppnar. Där står han i regnet och behöver skjuts hem (som jag lovat tidigare på kvällen men han avsade sig det, men tydligen ändrade han sig). Jag ställer upp efter en stunds gnäll och övervägande.


Så om ni inte har något för er inatt får ni gärna ringa och störa min sömn för det har mer eller mindre börjat bli en rutin! :)

ZzZz...




Ps, Har ni upptäkt min blogg-dyse? Varannan mening innehåller oftast något fel, haha! KUNG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback