Umeå då...

Jamen så var denna helg gången.
Fredag var jag bara hemma och laddade inför lördag då de a brakfest i Umeå.

Anlände efter två timmars bussfärd kring fyrasnåret igår eftermiddag, blev mött av Anna och Sofie sen traskade vi till Subway och mötte upp Tina, där vi även köpte mackor. Åkte hem till Anna för att smaska på dem och drinka upp.

Senare kom Hanna, Sandra och Emelie och joinade oss. Sen Erik... Sen resten, vilket var ganska så jättemånga.
Blev fullt hus, minst sagt. Adam drev runt och sa att han och Fredrik var tillsammans. Låtsades även hångla med han. Oj oj, skrattsalvor utbröts ;-D

Erik spall öl på mig och som ursäkt bjöd han på en Minttuu snaps, vilket blev mitt fall. Därefter har jag ett antal luckor i schemat, så att säga. Kattis hade visst fått motta några lustiga samtal från mig. Mycke sång,skratt och trams.

Inne på O´learys i garderoben stod en kille bakom mig. Han sa något lustigt... " hehehe, du, min kompis, han här bakom, han tycker att du luktar gott"  eHHH? Okeeej...!
Sedan dök en annan okänd tjej upp " åÅÅÅÅÅhhhh guuuud så fint linne du haaaaaar.. vaaart haru köpt den? HIHIHIHI"
Mhm, wierd. Såg hon flera gånger under kvällen, överdrivet trevlig " Heeej du med det snygga linnet, hehehehehe"

Sedan var det dax för toalett där jag träffade några tjejer. Samtalsämnet blev hårborstar, hår och extentions. Minns även att vi höll på att känna på en annan tjejs hår hela tiden.

Efter de blev de massor av dans, bakom mig hade jag någon turk som juckade på mig hela tiden och lyfte upp mina armar. Hmmh.. kvällen flöt på, och jag blev trött.. Satt mig på ett bord och lutade omkull mig där en stund. Så kom vakt nr 1, " Ja hejdu, hur var det hära då? " Jofan allt var på topp, så jag fortsatte mi taktikvila på bordet, så kom vakt nr 2, " Om du inte sätter dig upp kastar jag ut dej härifrån!!!!!!!!!!" Ops, suris :/

Dansade lite till sen gick jag ut påväg hem, själv, med tanke på att dom andra skulle åt andra håll. RIngde efter en taxi men de var en timmas väntetid. Stod utanför och bara funderade på hur fan jag skulle ta mig hem till Anna. Brevid mig hade jag en jobbig kille som snackade nått om efterfest, lite pengar och vad jag skulle gå miste om om ja inte tog med han hem... Beslöt mig för att traska hem, så träffade jag några okända tjejer som avrådde mig att gå hem själv. Jaha vad ska man då göra? DUM SOM JAG ÄR i fyllan så fixade jag en svarttaxi som skjutsade mig hem. Det var en 40årig gubbe. O herrejissenes.

Som Anna sa, "Det är tur att man inte vet om allt du gör"

Idag for Jag Anna Tina Sandra Hanna och Nadja på Starz och käkade plättor, sedan åkte jag hem..

Ja, det var min gårkväll och jag lever då än så länge.

Pusshej
 
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Dum fan!! Gå INTE själv på natten och åk INTE svarttaxi!!!

2007-01-22 @ 11:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback