Tisdag eftermiddag!

Och så var skolan i full rullning igen... Delade känslor må jag säga.
Kul att träffa SärFrida och IdiotMartina igen.. Alltid lika kärleksfulla, ha ha =)
 Vi slåss fortfarande på skolan, så de va ju skönt att de inte skett några stora förändringar på den fronten.
Eller vi och vi, är väl mest jag som blir utsatt för en rak höger från både höger och vänster,  men mest av Tatta, hon kan de där med att slåss. Men idag när jag skulle gå hem fick jag spö av både Linda Kattis och TIna. Jag förstår inte riktigt, men de är väl det som är tanken... Ont har jag iaf, men vem bryr sig :-D

Just nu har vi den trögaste kursen ever, Organisation&Ledarskap. Så fruktansvärt trist..

På lördag är det födelsedags/inflyttningsfest hos Maria och Angelica på Villagatan :-D De blir nog en redlig korridorsfest har jag på känn =)

I lördags var jag för övrigt ut på Balzac, de va magiiiiikiskt faktiskt. Cpjävladumfan var på max efteråt, och mot min stora förvåning ( NOT) kunde varken han eller hans jävla brud lämna mig ifred. Tur att det fanns lite backup till handa iaf ;)

LEDIG imorgon, jag njuter av att berätta det iaf. YEAH

Nu är de klart 9-16 maj är klass RA1 ivägflugnanpå studieresa i värmen. Se schönnt.....

Jag och Tina har skrivit kontrakt på att inte käka godis på en månad, Om vi gör de är vi skyldig varandra 500:- :-D  Jag och Linda har även  krönt oss själva till blivande Glassexperter, vilket innebär att vi ska käka minst 2 st nya glasssorter i månaden, god som äcklig, för att tillslut ha ätit alla glasser som finns =)

Ikväll vill jag göra nå..  kanske vållgästa Katt och Lus och käka glass och hjortronsylt, som jag och Katt tjatat på så mkt :-D'


NORSJÖTJEJER, brudkväll på fredag ???? I hope soo  ;-D

PUSSIS DÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback