Söndag...

Nu var helgen förbi och inte har de hänt speciellt mycket nej.
I fredags var jag hos Erica och drack lite cider i sällskap med hon Patrik och Regina. De var mysigt...
Igår hände inte mkt.. var på san på dagen, sedan åkte jag till Fällbäcken och käkade asgod mat sen hem.. Fick en mick till datorn av mamma så ja lekte med den lite ;-D

Grannen ovanför hade fest.. och då menar jag fest. Jäävlar vilket liv det var där. Dom skrek o skrek o spelade musik, ja jävlar i mig.

IDag ska jag försöka STORstäda.. Dock lär jag få deltaga i denna städning själv trots att vi bor två under detta tak, men de är väl som de brukar. Nästa vecka är det bannemig hans tur.

Nästa lördag ska jag på fest hos Anna i Umeå. Jäklar vad skoj, oj vad jag längtat dit ;P

Min älskade stereo har bestämt sig för att jävlas med mig. Den vill inte funka :S Jädrans.

Om två veckor är det fest hos Erica. Förhoppningsvis är Linda och Pussycat back in town då, tanken var väl att dra en Erica-Carolina-Linda-PC-fest ;P JAG SAKNAR DOM, mina hjärtegull!! ;-/

Imorgon back to Resia. Utan Hanna.. trist att hon slutar ;-( Men..

B-J har dött. Han levde ändå rätt många år för att vara en som han. Han var som en profil i sig. En i gänget. En ny ängel måste införskaffas helt klart.MISS HIM, visst Marre? ;-D

Nu ska jag diska sen leka duktig med damsugaren.

Auf Pussen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörru!! Festen är ju inte spikat till 100% än..så ropa inte hej än! :P

2007-01-16 @ 14:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback