FLYYYYGGGGPLLLAAAAN

Hejhej och åter hej.
Allt är bra och sådär.. typ..
Är på Resia nu i tre veckor. Så skoj..
Första dagen fick jag väl mest bara kolla på när de tog emot kunder och bokade..
Men nu har jag både fått ringa samtal om tillägg i bokningar, bokat både flight och tåg, gjort ett antal charterdiffar, betalningar och sådär =) Börjar tro att jag en vacker dag kan klara av detta arbete på egen hand, helt oberoende av någon erfaren duktig resekonsult vid min sida =)

Däremot är jag helt fylld i skallen med flyg och resor nu... Hör man någon prata på stan
" jaa helt klart värt, jätte billigt och bra.." Är första tanken " Jaså vart ska dom resa? nej carro, allt handlar inte om resor god damn it" ;-D
Är lite förvånad med.. trodde de flesta resor sulle bokas till ex. Grekand, Turkiet, Bulgarien osv, men nejdå, största delen går till indien, Mexico, USA,Thailand, Malaysia, Brasilien,Argentina, Jorden runt resor osv osv...


Annars då? Ptja, inga förändringar.. Sovde hos brorsan inatt.. Carro var där.. vi planerade lite inför bröllopet, brorsan  och hennes syrras... och möhippan. YEAH;jag ser fram emot det =)
Och så spöade jag kära bror i celeberty deathmatch, xbox.. ja e bra grym ;)

Men nu är jag trött...trött trött trött.... Bläeh..

På fredag är det drinkkväll hos erica sedan en sväng till balzac för att kika efter eventuellt snygga males ;-D

På återhörande/seende/osv osv osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback