En dag på staden!

Idag har jag shoppat loss med tjejerna på stan.
Blev en del ändå.. Köpte lite inedningsgrejs till mamma, dom har renoverat om toaletten =)
En tjocktröja med döskallar blev det.. samt en jättefin lilltröja, ett halsband, massa lös/förlängninsnaglar, ett par skor, en väska och alkohol =) Så nu är jag nöjd!
Vi provade även fula glasögon.. resultatet ser ni här ovan !! :-D



Kattis fälde en lustig kommentar när vi gick in på Gina Tricot " Du och Linda blir som tokiga så fort ni kommer in här". Det stämmer nog. Jag skulle nog kunna prova varje plagg på den affären om jag hade haft tid. Me love.♥

Dagens goda gärning made by me:
När jag var på systemet och funderade vilken cider jag skulle stod det två tjejer brevid mig och funderade samma sak " Black Lime, hum, den har jag inte smakat, den kanske är god.. eller.. hmm, ska vi ta den eller? " då var jag tvungen att komma med ett statement " Köp den inte, den är rå äcklig"  " ha ha, ja tack, den lät inte så smaskig..." Leendes gick jag därifrån, hjälp två partybrudar till en smakfullare kväll :-D


Nu är jag friserad dessutom. har klippt mig och slingat håret massor.

Ikväll blir det fest på Sörböle hos Erica och sen Station8, Balzac eller Nova :-D
Ska jag ha tights och klänning eller jeans ?? Hum...

PUSS DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback