Ett studiebesök på psyket ;D

Ett studiebesök på psyket  ;D



Tjena tjena. Måndag=Pissdag.. back in town. Åkte med mamsen i morse.
En schysst dag idag måste jag säga =) Lunchbuffé på tatung till att börja med.
Vaaaarför lär man sig aldrig att inte äta tills man dööööör ? Lika fullt gjorde jag samma misstag idag igen, trodde inte jag skulle överleva denna lunch ;)
Sedan blev de lite strosning på stan.. köpte ett par nya svarta jeans med silverdetaljer på bakfickorna, riktigt fina=), samt en jättfin röd jacka ( den fick ersätta den där assnygga dröm Peak-parkasenpå Stadium, dunjacka som den var :\ )
Sen blev det hemfärd, jag e såå trött idag.

Min skräck för att kliva på rulltrappor som går neråt blir bara värre och värre. Jag HATAR det ... Helt sjukt vad jag får hjärtklappningar av blotta tanken att måsta kliva på en rulltrappa. It´s scares me to death. Snart bojkottar jag affärer som kräven en rulltrappefärd.

annars då? joda annars lever livet. Solen skiiner ?( klockan är ju trots allt 20.40) och fåglarna kvittrar.

Till helgEn är det fullt ös-medvetslös, visst R ? ;) (Förbered dina förberedelser redan ikväll för säkerhets skull ;) )

Ikväll blir det en tidig kväll för mig, typ nu!!!
André, kära ganne, ditt nya biosurround e säkert döläckert men jag vill soooova nuuuuuu :S
Får väl sota för alla fester jag haft här...

Vi hörs!

PUSSTUTHEJSVEJS

Kärlek♥
 

Kommentarer
Postat av: Världens gladaste

Du är för fin, alla dinna bloggar är underbara!

2006-11-11 @ 16:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback